pappadennis

Alla inlägg den 26 maj 2014

Av dennis - 26 maj 2014 09:41

Nu är det så varmt ute, vi är lediga och ska tillbringa dagen i solen.

Nu är sommaren här och vi längtar allihopa till semestertider!

Inte ett moln på himmelen och den är helt blå. Sommar!

 


Av dennis - 26 maj 2014 09:24

Jag fick hem blogbagen från Loppi med temat Sommar.

I bagen fick jag Brun utan sol, jag har testat den och gillar den, det känns som om man blir jämnare brun med denna som har mousse än med kräm. Shower Gelen som är mild och bra för känslig hud gillar jag då vi har känslig hud här hemma. Vi använder schampot ofta och nu äntligen har vi testat shower gelen. Perfekt! Mealbar från Naturdiet fick jag hem och gillar just den smaken väldigt mycket med blåbär och vit choklad. Kommer absolut köpas hem! Dvd filmen Walking with dinosaurs blev barnen jätteglada över och satt och tittade på den redan samma kväll som vi fick hem den. Barnen tycker det är spännande med dinosaurier så filmen gick verkligen hem hos dem! Läppstiftet från Yves rocher har jag inte testat men däremot har min sambo gjort det och hon är inte den som brukar använda läppstift men det var en ganska neutral färg på det så det kommer säkert användas nu i sommar ändå skulle jag tro! Vitamingodiset från Yves Rocher smakade inte det godaste, påminde en hel del om Blutsaft i smaken men jag kan tänka mig att det är ett bra alternativ till godis om man är sötsugen. Perfekt påse som är bra att försluta så gottiset inte torkar ut. X-travital Kvinna är inte heller något jag testat och det har inte sambon heller men hon ska göra det. :) Ingefära mot åksjuka är helt perfekt i sommar när vi ska åka långt då äldsta barnet är väldigt åksjuk när det gäller längre resor som det kommer bli i sommar. Sportstrumpor från Ullmax samt en vattenflaska från samma företag fick jag också. Sambon får strumpor och jag tar flaskan! ;)

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Pappa Dennis

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • lavendeldockor.se-din lantliga butik på nätet!

Ovido - Quiz & Flashcards