pappadennis

Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av dennis - 26 oktober 2011 22:18


"Jag tävlar om ett sushipussel inne hos Elina som sponsras av LekoForm"


8 nov

Av dennis - 26 oktober 2011 22:08

 

"Jag tävlar om 52 romantiska veckor från myHeart.se inne hos Elina. Myheart har allt till fest och bröllop"

Av dennis - 26 oktober 2011 21:57

  1. Gå igenom statistiken för flygkraschser högt och tydligt.
  2. Fråga flygvärdinnan vart stoppknapparna sitter, alternativt fall dom kan veva ner rutan på grund av värmen.
  3. Fråga varje minut ifall ni är framme snart.
  4. Kommentera allas utseende på planet.
  5. Försök få igång en allsång.
  6. Gå runt och fråga om bidrag till alkoholiserade piloternas fond, lyckas detta köp en whiskey till piloterna.
  7. Gå på toa och kom sen tillbaka och beskriv i detalj hur det var. Avsluta med ”jag har det på band om nån vill se!?”
  8. Insistera på att få gå fram och se på pilotens körkort.
  9. Försök att få passagerarna att göra revolt mot besättningen.
  10. Övertyga alla att du är Usama bin Ladins syskon.
  11. Stirra blint på grannes mage konstatera efter 15 min att han behöver banta.
  12. Skrik högljutt att nu är slutet nära — innan planet har lyft.
  13. Dela ut psalmböcker till samtliga och sjung grymt dåligt. Predika sedan om att präster och dörrvakter borde slippa skatt.
  14. Be om att få hålla flygvärdinnans hand under turbulensen. Avsluta med "vill du gifta dig med mig".
  15. Dra skämt och skratta innan poängen kommer.

 

Av dennis - 26 oktober 2011 21:52

  1. Gå igenom statistiken för flygkraschser högt och tydligt.
  2. Fråga flygvärdinnan vart stoppknapparna sitter, alternativt fall dom kan veva ner rutan på grund av värmen.
  3. Fråga varje minut ifall ni är framme snart.
  4. Kommentera allas utseende på planet.
  5. Försök få igång en allsång.
  6. Gå runt och fråga om bidrag till alkoholiserade piloternas fond, lyckas detta köp en whiskey till piloterna.
  7. Gå på toa och kom sen tillbaka och beskriv i detalj hur det var. Avsluta med ”jag har det på band om nån vill se!?”
  8. Insistera på att få gå fram och se på pilotens körkort.
  9. Försök att få passagerarna att göra revolt mot besättningen.
  10. Övertyga alla att du är Usama bin Ladins syskon.
  11. Stirra blint på grannes mage konstatera efter 15 min att han behöver banta.
  12. Skrik högljutt att nu är slutet nära — innan planet har lyft.
  13. Dela ut psalmböcker till samtliga och sjung grymt dåligt. Predika sedan om att präster och dörrvakter borde slippa skatt.
  14. Be om att få hålla flygvärdinnans hand under turbulensen. Avsluta med "vill du gifta dig med mig".
  15. Dra skämt och skratta innan poängen kommer.

 

Av dennis - 26 oktober 2011 21:44

”Jag tävlar om en Wigglekart hos Fröken M – Tävla HÄR du oxå !!”  


Av dennis - 26 oktober 2011 09:39

 

Jag tävlar om ett par valfria barnskor från Crocs.se hos Agnes!

13/11

Presentation

Pappa Dennis

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • lavendeldockor.se-din lantliga butik på nätet!

Ovido - Quiz & Flashcards